مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

نظرات (11)

مامان ملیکا کوچولو
31 فروردین 92 2:42
مبارکههههههه. ماشاالله.ماشاالله. قدمت مبارک عزیز خاله. میبوسمت کوچولوی ناز.خداوندا 100 هزار شکر که یکی دیگه از فرشته هاتو زمینی کردی. عشقم


merci mamane melika jooooooon.maysa kocholo ham shomaro mibooooose.
مامان ملیکا
10 اردیبهشت 92 0:36
سلام مبارک باشه عروسک کوچولوتون
سارا مامی عسل
17 اردیبهشت 92 18:38
تبریک میگم عزیزم مایسا جون خوش اومدی ماشالا خیلی خوشکله خدا حفظش بکنه
مامان ملیکا کوچولو
20 اردیبهشت 92 0:29
ماشاالله ماشاالله بهش بگید. صد قل هو الله بهش بگید ماشاالله.


merci mami melika jooon .mamnonam azat azizam
نگار جون
31 اردیبهشت 92 15:22
سلام عزیزم وبلاگت عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
خیلب=ی باحاله میشه به منم کمک کنی؟ آخه من تازه مامان شدم نمیدونم این تصاویر متحرک رو چه جوری داخل متنهام بزارم.میشه بهم بگی و منم لینک کنی؟ آخه خودم هنوز یاد نگرفتم.ممکنه به وبلاگ نی نیه منم سر بزنی؟
مامان نی نیه خوش قدم


merci azizammmmmmmmmmmmmmm.are hatman .albate ke man khodamam kheili chizaro balad nistam.in sheklakaro bishtar az site dokhmali sheklak kopy kardam .
مامان ملیکا کوچولو
11 خرداد 92 2:08
سلام عزیزم.میدونم حسابی سرت شلوغه.هروقت اپ کردی میشه لطفا تاریخ تولد گل نازتو بیای وبم برام بذاری.ممنونم.ببوس روی ماه فرشته کوچولوتو.




salam azizammmmmmmmmm. hatman .merciiiiiiiii.boooooooooooooooooooooooooooooos


mamne melika joooooon nemidonam chera nemishe varede webloget besham
عاطفه مامان الای
12 خرداد 92 13:23
دوست من قدم نورسیده مبارک ...از دور میبوسمش دوست دارم با هم دوست بشیم ولینکت کنم وشما هم منو لینک کنین ..آرزوی بهترینها رو براتون دارم...


merci azizammmmmmmmmmmmmmmmm.are hatman khoshhal misham ba ham doooot shim.booooooooooooooooooooos
مامان کنجد
12 خرداد 92 13:26
الهی خاله قربونش بره هزار ماشاالله
هما
23 خرداد 92 17:31
مبارک باشه مثل اینکه وقت نداری آپ کنی ها!


are azizam vaghean vaght nadashtam biam.taze alan tonestam biamo ye karae bokonam
هما
20 تیر 92 0:17
ماشالله ماشالله
نماز روزه ها قبول
آپم
التماس دعا


merci azizammmmmmmmmm
مامان فاطمه زهرا
22 تیر 92 4:16
ای جانم گل سرشو ببین؟؟؟ بوس برای شما جیگرخانم