مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

36 هفتگی

1392/1/16 16:51
نویسنده : مامی مایسا
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان

امروز وقت سونو داشتم با ددی رفتیم بیمارستان دکتر گفت همه چی خوبه و شما باید زایمان طبیعی داشته باشی

منم خیلی ناراحت شدم اخه مامانی خیلی میترسه

ولی چارهای ندارم دخملم اگه ایران بودم خودم انتخاب میکردم نوع زایمانم و ولی اینجا نمیشه

شما هم دختر خوبی باش برای مامانی دعا کن و راحت بیا تو بغل مامانی

دکتر گفت این دخمل خوشگله تا الان وزنش ٢.٧٢٠ کیلو هست

قربونت برم خوشکل مامان

من و بابایی خیلی خوشحالیم که بالاخره تو داری میای

بابایی رفته یه عالمه عروسک برات خریده

همش قربون صدقت میره

دکتر وقت زایمان و ١٠ اردیبهست داده و این روز برای ما خیلی روز قشنگیه چون در همین روز من و بابایی با هم اشنا شدیم و در همین تاریخ با هم دوست شدیم و با خواست خودمون تاریخ عروسیمونم همین روز انتخاب کردیم

اگه شما هم همین روز به دنیا بیای خیلی جالب و قشنگ میشه

عاشقتم دخملکم

برای دیدنت ثانیه هارو میشمرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
18 فروردین 92 14:09
به سلامتی پس دیدار نزدیکه ان شالله پاقدمش خیره شما ساکن ایران نیستین ؟
زینب
22 فروردین 92 9:10
سلام عزیزم ایشالا مایسا جون صحیح و سالم بیاد تو بغلت چرا عکسات باز نمیشه
مامان ملیکا کوچولو
27 فروردین 92 2:13
عزیزم برات از خداوند منان میخوام که زایمان راحتی داشته باشی و در کنار گل دخترت 1000 سال در اوج سلامتی و خوشی زندگی کنی.10 اردیبهشت را یادداشت میکنم و تا یادم بمونه و اون روز برات دعا کنم تا راحت زایمان کنی.
مامان ملیکا کوچولو
27 فروردین 92 2:14
پیش ما هم بیا نازنین.