مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

36 هفته و 6روز

1392/1/31 3:18
نویسنده : مامی مایسا
704 بازدید
اشتراک گذاری

سوربرایز شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے   شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے   شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے  

هورررررررررررررررررررررررررررررا بالاخره دخملی اومد

 

عشق مامی مایسا کوچولوی ما در تاریخ ١٨ فروردین ساعت ٢.١٥

 

شب در بیمارستان ووردینگ در انگلیس به دنیا اومد

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

دخملک خوشکلم خوش اومدی ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

عسل مامان زیبای من فرشته مهربونم یکی یکدونه من اینقدر شیطونی کردی که

 

٢٢ روز زودتر به دنیا اومدی و من و بابایی رو حسابی شوکه کردی

 

ولی به هر صورت که قدمت رو چشمای من و بابایی

 

مامانی خیلی خوشحالم که اون صورت ماهت و دیدم مدتها بود که در انتظار دیدنت

بودم.خیلی خوشحالم که الان صحی و سالم تو بغل مامانیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

خداروشکر میکنم به خاطر وجودت دخترکمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

از خدا میخوام که همیشه حافظ و نگه دارت باشه و همیشه در بناه خداوند باشی عزیزم.

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

یه دنیا دوست داریم مایسا کوچولوی ما

 

میبوسمت جوجه کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
31 فروردین 92 8:24
به سلامتی تولد این فرشته کوچولو رو بهتون تبریک میگم


merci azizam .mamnonam azat.boooooooooos
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
1 اردیبهشت 92 14:48
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم قدم نو رسیده مبارک وای که چقدرم قشنگه خدا براتون نگه داره میبوسمتون


merciiiiiiiiiiii azizammmmmmmmmmmm.booooos
مسافر کوچولو
2 اردیبهشت 92 9:42
مبارک باشه هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی مهدیار
14 اردیبهشت 92 1:49
قدم نو رسیده مبارک امیدوارم با پاهای کوچولوش خوشبختی رو واستون ارمغان بیاره.تا همیشه تنش سالم و سر زنده باد. بوس واسه مایسا فرشته ی ناز کوچولو
مامان ملیکا کوچولو
15 اردیبهشت 92 1:15
هورااااااااااا.مبارکه قدمت نازنین. در پناه خدا باشی گل زیبا. مامانیش،خسته نباشی.تبریک میگم. به خودت خوب برس. من تازه ملیکا 2 سالش شد بنیه اولیمو به دست اوردم.
هما
25 اردیبهشت 92 21:13
ماشالله به این دخمل خارجکی.