مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

2 ماه و 22 روزگی_ 4 روز خیلی سخت

1392/4/22 3:43
نویسنده : مامی مایسا
645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی مامان

٤ روز خیلی سخت رو بشت سر گذاشتیم از جمعه صبح که شما یه دفعه گریه میکردی و یه حالتی میشدی و ما خیلی ترسیدیمو شمارو سریع بردیم بیمارستان.

دکتر معاینه کردو بستریت کرد . من و بابایی خیلی خیلی ناراحت بودیم .خیلی زیاد

این دکترای اینجا هم که هیچی حالیشون نیست .اینقدر حرص خوردم که خدا میدونه

خلاصه که مارو خیلی ترسوندن خیلی خیلی روزهای سختی بود و در نهایت گفتن چیز خاصی نیست رفلاکس معده است که شیرشو بر میگردونه و در بجه های این سن طبیعی هست ولی من فکر میکنم که اشتباه کردن هه هه

من خودم یه با دکترم

این ٤ روز خیلی سخت بود همش ناراحتی همش گریه همه تو ایران نگران . خیلی خیلی سخت بود

بالاخره ٢ شنبه گفتن همه چی خوبه و میتونید برید خونه

خداروشکر که همه چی به خیرو خوشی تموم شد

خذایا خودت مراقب دخملکم باش همیشه سالم باشه خودت حافظ و نگهدارش باش

خدای مهربونم مرسی که جواب دعاهام و دادی

خداروشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پسندها (1)

نظرات (0)