مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

روزهای سخت

1391/9/30 17:24
نویسنده : مامی مایسا
101 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوجولوی من

مامانی خوشحالم که تو حالت خوبه اخه دوباره رفتم سونو دکتر گفت که همه چی خوبه

ولی از حال و روز مامانی نگو که خیلی حالم بده همش همه جام درد میکنه حالت تهوع شدید دارم چیزی که نمیتونم بخورم ولی هر جی هم که می خورم بالا میارمسبز.همش زود خسته میشم اوه

niniweblog.com

هیچ کار نمیتونم بکنم همش بی حالم ناراحتبیچاره بابایی هم غذا نداره بخوره کسی هم که نیست کمکمون کنه مجبوریم همش از بیرون غذا بگیریم 

niniweblog.com

الان ١٠ روز هم هست که نتونستم کلاس برم فقط با بابایی با ماشین میریم بیرون اونم که بابایی مجبور میشه هی وسط خیابون وایسه که من بالا بیارمسبز.به مامان بزرگ و بابا بزرگت و خاله و داییت هم چیزی نگفتم اخه اون بیچارهها هم که کاری نمیتونن بکنن چون خیلی از ما دورن اگه بهشون بگم فقط باعث ناراحتی اونا میشم .خلاصه که تو به فکر مامانی باش و اینقدر ماما نی و اذیت نکن شیطون بلا. ولی مامان همه اینارو تحمل میکنه به خاطر تو عزیزم قلب.من عاشقتم دوست دارم زودی بیای بغل مامانی

niniweblog.com

با هم بریم بیرون گردش.بغل

niniweblog.com

واااااااااااای خوسگل مامان یکی یه دونه چراغ خونه عاشقتمماچبغل

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)