مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

١٥ هفتگي

1391/10/2 16:06
نویسنده : مامی مایسا
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه عمر مامان niniweblog.comيكي يه دونه من ، عشق مامان خداروشكر كه همه چيز داره عالي پيش ميره،خدا

 

جونم مرسي كه خودت مراقب ني ني من هستي خداروشكر حالم خيلي بهتر شده البته ماماني به كم سرما خورده دارو هم كه نمي تونم بخورم هر روز كلاس ميرم كمرم خيلي درد ميگيره زودي خسته ميشماوه. امروز ١٠ نوامبر هستش بابايي هم كه همش سر كاره جينگيل مامان ، بابايي خيلي زحمت ميكشه همش ميگه بايد بهترين چيزها رو براي تو فرآهم كنه بابايي خيلي مهربونه خيلي هم تورو دوست داره هر بار كه زنگ ميزنه ميگه جينگيل من چطوره من كه عاشقشم

niniweblog.com

ميميرم براش هر كاري از دست

niniweblog.com

ش بر بياد واسم انجام ميده تو هم كه بياي عاشقش ميشي ماماني هنوز چيز ديگه اي برات نخريديم اخه ٥ هفته ديگه ميريم سونو اون روز ميگن كه دخملي يا پسري

niniweblog.com

ولي همش با بابايي ميريم لباس و وسيله برات ميبينم.هه هه ما خيلي ذوق داريم

niniweblog.com

واااااااااي كه دوست

 

دارم زودتر اين چند ماه تموم بشه بياي پيش مامان.دوستتتتتتتتتت دارم عزيز دور دونه من بووووووووووووووسniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 16:24
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید