مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

واااااااااااای حالم بده

1391/9/26 0:17
نویسنده : مامی مایسا
121 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامان

خیلی داری مامانی و اذیت می کنیاکلافه

عشق مامان

مامانی حالش خیلی بده نه میتونم غذا درست کنم نه میتونم غذا بخورمسبز

خیلی روز های سختیه مخصوصا که مامانی اینجا تنهاست و کسی نیست که کمکش کنه

بابایی هم که همش سر کاره

البته که وقتی میاد هر کاری از دستش بر بیاد انجام میده

جو جه مامان من به خاطر داشتن تو همه اینها رو تحمل میکنم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووسماچ

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پريا
26 آذر 91 0:24
سلام ماماني.ايشالامبارك باشهوبسلامتي دنيا بيادو زيرسايه مامان وباباي مهربونش بزرگ بشه.من مامان پريا هستم.خوشحال ميشم به وبلاگ دخترم سربزنيد.اسم وبلاگش پري نازم هستممنونم