مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

ولنتاین

1391/12/12 22:07
نویسنده : مامی مایسا
472 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قشنگم

عشق من

ولنتاینت مبارک

هه هه نمیدونی ولنتاین چیه؟ عزیزم ولنتاین روز عشاقه تو این روز همه کسایی که عاشق هم هستن به هم کادو میدن با گل و کارت تبریک.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من و بابایی هم امروز و جشن گرفتیم چون ما هم سالهای ساله که عاشقه هم هستیم

دختر کوچولوی من یکی از ارزوهای مامان برای تو عاشقی هست امیدوارم وقتی بزرگ شدی به موقش عاشق کسی بشی که لایق تو باشه و اونم عاشق تو باشه .مامانی دوست دارم عشق
و تجربه کنی چون حس خیلی شیزینیه و زندگی با عشق لذت و شیرینی داره که با هیچ جیز قابل مقایسه نیست .1

راستی من و بابایی امسال برای ولنتاین برات کادو گرفتیم چون ما هم عاشق توییم .

عاشقتیم عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کنجد
13 اسفند 91 15:06
به به قالب جدید مبارک خیلی ناز و خشمله
ولنتاین شما هم مبارک
خیلی وبت ناز شده


merci azizam . khone tekoni kardam webo .merci doooost jooooon
مامان کنجد
14 اسفند 91 18:40
راستی عزیزم تو مسابقه نی نی وبلاگ اسم شما رودادم از طرف من به این مسابقه دعوت شدی


merci azizam .man nadidam .albate to webe khodet didam.baraye man chizi nayomade.vali bazam merci azizam.booooooooooooooooooos
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
16 اسفند 91 8:33
سلام خوبی مایسا جون
من ستایشم عشق مامان و بابام میخوای با من دوست شی بدو بیا


merci azizammmmmmmmmmm hatman.boooooooooooooooos
مامان کنجد
16 اسفند 91 17:06
عزیزم همون طور که من نوشتم چطور نی نی وبلاگی شدم شما هم باید بنویسی و 3 نفر دیگه رو معرفی کنی مثه من که شما رو معرفی کردماگه سوالی دیگه داشتی بگو
nasema
21 اسفند 91 5:51
سلام اگه دلت یه عیدی موندگار و خوب با عکس دلخواه خودت میخواد زود بیا پیش من یک تقویم خوشگل و با کیفیت با عکس نی نی خوشگلت و تم دلخواه خودت فقط 2000 هزار تومان منتظر حضور گرمت هستم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
21 اسفند 91 8:43
سلام خوبی خاله جون من ستایشم آدرس وبم تغییر کرد با افتخار لینک شدین
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 14:25
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: مامان ستایش
عاطفه مامان الای
12 خرداد 92 13:27
دوست من از اتاق مایسا وسیسیمونیش کلی عکس بزار تا ببینیم ممنون دوست من منتظرم تا بیام وببینم


chashm hatman azizammmmmmmmmmm