مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

30 هفتگی

1391/12/12 19:41
نویسنده : مامی مایسا
487 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم عروسکم

دیگه خیلی بزرگ شدی هه هه الان ٣٠ هفتس که تو دل مامانی .به قول بابایی که میگه دخملم دیگه .خانم شده وقت دانشگاه رفتنشه.عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دیگه خیلی برام سخت شده 070.gifهمش کمرم درد میکنه شبا ١٠ دفعه از خواب 1193378111-844.gifبلند میشم. مامانی خیلی دوست دارم زودتر بیای بغل مامان .همش فکر میکنم denk_think_.gifچه شکلی هستی ؟ 1193378111-846.gifدوست دارم زودتر ببینمت هه هه اینقدر عجله دارم که وسایل بیمارستان و لباسات و اماده کردم.من و با بایی هر وقت از جلو بیمارستان رد میشیم بابایی میگه مایسا خانم حاضری بیای ؟؟؟؟؟ منم دعواش میکنم میگم باید سر موقع خودش بیاد. دوباره کلاسامم شروع شده هر روز با هم میریم 1.gifکلاس ولی این ترم برام سخت شده واقعا نمیتونم چند ساعت بی حرکت روی صندلی بشینم 54.gifولی امیدوارم بتونم این ترم و تموم کنم .دخملم تو هم برای مامانی دعا کن و کمتر مامانتو اذیت کن عروسکم. totalgifs.com woopies gif gif 019.gifهوار تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم عشق منtotalgifs.com woopies gif gif 014.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)