مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

22 هفتگی

1391/11/10 3:23
نویسنده : مامی مایسا
132 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

همه زندگی مامان

الهی مامان فدات بشهniniweblog.com

مامانی و بابایی واسه اومدنت لحظه

 
 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

شماری میکنیما

niniweblog.com

دخمل خوشکلم

niniweblog.com

شروع کرده به لگد زدن من خیلی خوشحالم و خیلی حس خوب و شیرینی دارم مامان قربون اون باهای کوچولوت برم که مامانیو لگد میزنی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 عشق کوچولوی مامان خیلی دوست دارم

لباسای خوشکلت و نشون مامانم و باباو دایی علی و خاله مهسا دادم دلشون زف رفت

مامانی تو نوه ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤اولی هم تو خانواده مامان هم تو خانواده بابایی

niniweblog.com

بابایی همش میگه تو خیلی لوس میشی هه هه

تو لوس مامان و بابایی

بابایی خیلی عاشقته میخواد بخورتت

خلاصه که مایسا خانم من و باباتو دیونه کردی

عاشقتیمممممممممممممممممممممممممممممممممممم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
10 بهمن 91 3:23
وب زيبايي داري خانمي.ايشالله بسلامتي دوره بارداري رو بگذروني.به من سري بزن خواستي.


merci azizam .mamnon .webe shoma ham kheili ghashange.