مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

19 هفتگی

1391/10/3 22:33
نویسنده : مامی مایسا
141 بازدید
اشتراک گذاری

جینگیل شیطون من

قربونت برم کوچولوی من

مامانی روز به روز بیشتر عاشقت میشم اصلا باورم نمیشه که دارم مامان میشم

خیلی حس خوب و شیرینیه

میدونی مامانی تو ثمره ١٦ سال عشق من و بابایی هستی واقعا چه قدر زود گذشت

حالا وقتی به دنیا اومدی و بزرگ شدی مامانی باید قصه زندگیش و برات تعریف کنه

واقعا که مثل یه رمان عاشقانه میمونه همیشه فکر میکردم اگه یکی داستان

 زندگی ما رو مینوشت کتابش بیشترین فروش و میکرد

به هر حال که ما الان خیلی خوشحالیم به خاطر وجود تو

عزیز مامان

تازه الان خیلی هم هیجانم بیشتر شده چون هقته دیگه یعنی چهارشنبه ١٢ دسامبر

میزیم برای سونو هم سلامت هم تعیین جنسیت

اونوقت دیگه میتونیم برات لباس مناسب بخریم

وای خیلی هیجان دارم

خدا جونم همه چیزو به دستهای مهربون تو میسارم که همه چیز عالی باشه

دووووووووووست دارم همه زندگی مامان

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)