مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

17 هفتگی و لباس جدید

1391/10/3 2:02
نویسنده : مامی مایسا
117 بازدید
اشتراک گذاری


تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

جینگیل مامان

امروز دیگه رفتیم تو ١٧ هفته و٢ روز

قربونت برم که داری بزرگ میشیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

جدیدا خیلی شیطون شدی هی تو دل مامانی وول میخوری

قربون وول خوردنت برم من دیگه صبحها که از خواب بلند میشم منتظر تکون خوردنت میشم

بعدش خیالم راحت میشه

هه هه

یه وول بزن واسه مامان

دیشب با بابایی رفتیم برات لباس خریدیم البته به انتخاب باباجون من یه چیز دیگه انتخاب کرده بودم

ولی بابایی گفت خوب نیست بالاخره گفتم باشه و همونی که ددی گفت خریدیم البته بازم یه رنگی که هم به دخمل

نانازی بخوره هم به قند عسلی.تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

شیطون من مراقب خودت باش

دوست دارمتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)