مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

شیطونیهای مایسا

1391/12/2 16:41
نویسنده : مامی مایسا
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

میدونم که حالت خوبه خوبه چون خیلی شیطونی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

میکنی خیلی ووروجک شدی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

. منتظرم بیای که یه گاز گنده

ازت بگیرم. دخمل گلم ولی نمیدونی چه احساس خوبی به مامان دست میده وقتی تکون میخوری این یه

حس خیلی شیرینه که من دارم تجربه میکنم عشق مامان نمیدونی که چقدر من و بابایی عاشقتیم

صبح که میشه شروع میکنی انقدر لگد میزنی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

که نمیذاری مامانی بخوابه اخه چرا مامانو اذیت میکنی نمیدونو

شایدم گشنت میشه میخوای مامان زودی بهت صبحانه بده

ای شکمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

دخمل ناز خوشگلم مامانی هر روز برات کلی شعر میخونه باهات حرف میزنه

عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ههه هه هه

من و بابایی همش سر تو دعوا میکنیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بابا میگه این دخمل منه من میگم نخیر دخمل خودمه

هه هه بهش میگم اگه مال تو چرا تو شکم منه

مامانی خیلی خوبه اخه ما همه جا با همیم تو تو دل مامانی

دل مامانی دیگه خیلی گنده شده

البته که خیلی چاق نشدم شاید تا الان ٥ کیلو ولی بعضی روزها احساس میکنم صورتم بف میکنه

واااااااااااااااااااااااای که برات بگم از موهام

نمیدونی به چه وضعی در اومده

اخه مامانی قبل حاملگی موهاش و بلوند کرده بود حالا که ریشه موهام هی بلند میشه خیلی بد شده

ولی به خاطر تو میترسم رنگ کنم

مامانی باید برم درس بخونم اخه امتحان دارم تو هم برای مامان دعا کن مامان امتحانشو قبول بشه

عاشقتم دخمل ناز و خوشگلم

بوووووووووووووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
16 بهمن 91 18:23
سلام عزیزم .خوبی؟

امروز وبلاگتو دیدم ایشالا مایسا جون زودی میاد بغلت صحیح و سالم

من لینکت میکنم شما دوس داشتی منو لینک کن دوست من




merci azizm mamnonam azat booos booooos