مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

درد و دل مامي با مايسا كوچولو

1391/12/2 16:41
نویسنده : مامی مایسا
499 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام دخملي عروسك ناز مامان

خيلي شيطون شديها ماماني خيلي كمرش درد ميكنه ديگه خيلي وقته نميتونم تنهايي بيرون برم يه كم كه راه ميرم خسته ميشم شبها خيلي بد ميخوابم كارهاي خونه   شکلکهای جالب و متنوع آروینرو به سختي Phil 35انجام ميدم و  شکلکهای جالب و متنوع آروینبابايي هم كه بيچاره همش سر كاره ديگه وقتي مياد خونه خسته است منم دلم نمياد بهش بگم اين كارو بكن اون كارو بكن اخه بابايي خيلي زحمت ميكشه از خدا ميخوام كه بهش سلامتي و بركت و طول عمر بده همش ميگه بايد براي بچم همه چي فراهم باشه 
شکلکهای جالب و متنوع آروین.

عزيز مامان اميدوارم وقتي بزرگ شدي  شکلکهای جالب و متنوع آروینقدر زحمات پدر و مادرت و بدوني تو عشق مامان و بابايي

دوست دارم ماماني و براي ديدنت لحظ شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینه شکلکهای جالب و متنوع آروینشماري ميكنيم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

winnie11.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

saba
11 بهمن 91 1:08
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/