مايسامايسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

برای دختر نازم مایسا, همه زندگی مامان وبابا

20 هفتگی- روز تعیین جنسیت

1391/10/18 18:08
نویسنده : مامی مایسا
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوشگلم قشنگم عزیزم عروسکمniniweblog.com

دخمل خوشگلم

بالاخره امروز اومد و من و بابایی صبح بیدار شدیم و رفتیم بیمارستان ساعت ٩.٣٠ وقت داشتیم

دکتر اسکن و شروع کرد گفت اول چک میکنیم ببینیم همه چی نرمال باشه

مامانی خیلی شیطوننی کردیا

وای که هر قسمتی و که میخواست چک کنه قلبم میومد تو دهنم

خیلی لحظات سختی بود خلاصه که گفت همه چیز عالیه خیالم راحت شد

خداروشکر خدا جونم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

دوست دارمniniweblog.com

در اخر هم گفت که این کوچولوی شما یه دخمل خوشگل ناناز مامانیه

اینقدر خوشحال شدم که خدا میدونه اصلا باورم نمیشد

دخمل نازم عروسک مامان خیلی دوست دارمniniweblog.com

از بیمارستان که اومدیم بابایی خیلی خوشحال بود

niniweblog.com

گفت بریم برای دخملکم کادو بخریم

عزیز مامان رفتیم برات یه کفش و ٢ تا تل سر خریدیم قربونت برم من و بابایی خیلی خوشحالیم

 

راستی از همون بیمارستانم زنگ زدم به مامان فرح

وقتی گفتم که دخملی تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولاینقدر خوشحال شد که یه عالمه جیغ زد

بعدشم زنگ زدیم به مامان مهنوش و اونم خیلی خوشحال شد

دختر نازم باورم نمیشه که خدا یکی دیکه از ارزوهام و بز اورده کرده اخه من خیلی دوست داشتم که یه

 دخمل داشته باشم مخصوصا که اینجا تنهام و تو میتونی همدم مامان باشیتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.com

عاشقتم دختر نازم ملوسک مامانی

بابایی هم خیلی خوشحالهههههههه

niniweblog.com

حالا میتونیم با خیال راحت واست لباسهای خوشگل بخریم

من و بابایی عاشقتیمniniweblog.com

 مامانی اینم عکس ٢٠ هفتگیت

عزیز دل مامان خوشگل زیباترین دخمل روی زمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
8 دی 91 23:50
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید